Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.06.2019 00:44 - Първата кола...
Автор: zetup Категория: Други   
Прочетен: 128 Коментари: 0 Гласове:
1



 Здравейте, реших да пиша този блог, понеже съм сигурен, че доста хора се интересувате от това. Един приятел, който скоро стана шофьор ме попита каква да е колата, която да си закупи (втора ръка) над 200 к.с., аз като малко по-опитен му казах, че за момента не му трябва нещо толкова скъпо и бързо. Като се зачетох по блогове забелязох, че много хора виждат избраната бърза и скъпа кола. Оттам се почва нямането на тези финанси за обслужване на двигател и ходова част който препоръчва пройзводителя. Давам пример с мен, имах събрани пари, от балът ми събрах още и си закупих VOLKSWAGEN GOLF 5 GTI, като го прехвърлихме на мое име прибягах от нотариуса към колата и с голямо нетърпение запалих и тръгнах. Отидох до един майстор в отдалечен квартал на Бургас, и извънградско не можех да се нарадвам на тези 210к.с., майстора качи колата на подемник и започна с думите: "Момче имаш ли достатъчно пари за първоначално обслужване?" - и аз не се бях замислил за това. Майсторът звънна на магазина за авточасти и след 5-6 минутен разговор ми каза че само маслото на двигателя и абсолютно всички филтри, също и ангренажен ремък и ролките излизали 400лева и отделно 200лева за труд, замислих се аз и казах давай имам точно толкова и му оставих колата. След 3 дни ми звънна и каза колата е готова, отидох с баща ми да види каква кола съм си купил и направо откачи като я видя. Едно че беше прекалено мощтна а момче, което има от 5 дни книжка и второто беше разхода на гориво, по спомен в момента беше 12 на 100 градско и 6-7 извън. Покарах я няколко дни и отидох до данъчното, там една служителка ми каза 450 лева данък и аз си тръгнах. След като се прибрах реших да питам дядо си дали ще ми даде ФОРД-а си да го карам аз, е съгласи се той. Тръгнах да карам форда, който няма климатик и е 70 коня дизел, първите моменти си помислих как ще издържа с тая кола. Минаха 3 месежа от тогава, бях продал Голфа и си карах форда който го подържах за по малко от 200 лева, като нормалните младежи му затъмних задните стъкла, сложих нова музика с СД "Пайнер" с флашка. Бях забелязал че разхода му извън градско падаше на 4 литра на 100 километра, а градско май мнного 6.5 на 100 с цепене. Та така останах много доволен от форда и го карам. Ако някой ваш приятел или вие ви препоръвам някоя кола която не е по скъпа от 2500 лева някъде, понеже все ще я сурнете някъде и така, общо взето да е с евтина подръжка, това казах на моя приятел и вече си кара голф 3



Гласувай:
1



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zetup
Категория: Други
Прочетен: 2626
Постинги: 2
Коментари: 0
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930